instagram

Instagrama korzysta ponad miliard ludzi każdego miesiąca. Około 90% użytkowników sieci co najmniej jedną firmę. Instagram jest wspaniałą aplikacją dla firm. Dobra strategia w social mediach zaczyna się od zrozumienia odbiorców. W jaki sposób stworzyć i opracować biznesową strategię na Instagramie? Odpowiadamy! 

Przeczytaj też: http://ventureday.pl/business-instagram-jak-opracowac-strategie/ 

Zdefiniowanie grupy docelowej 

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, dobra strategia zaczyna się od zrozumienia swoich odbiorców. Powinniśmy zbadać dane demograficzne odbiorców Instagrama, żeby zorientować się, kto korzysta z tej platformy. Na przykłady osoby w wieku od 25 do 35 lat stanowią największą grupę odbiorców reklam w witrynie. 

Ustalając biznesową strategie na Instagramie powinniśmy zdefiniować kluczowe segmenty, które pokrywają się z bazą klientów lub skupić się na aktywnych mniejsza. Zdefiniowanie rynku pozwoli na najważniejszą część strategii marketingowej, dlatego powinniśmy poświęcić panią największą ilość czasu.

Ustal cele i zadania 

Twoja strategia powinna określać, co masz nadzieję osiągnąć na tej platformie. Zacznij od postawienia sobie celów biznesowych oraz Dowiedz się, w jaki sposób Instagram może pomóc i ich realizacji. Żeby upewnić się czy cele są konkretne, dobrze jest zastosować frameworka SMART. 

Śledź najważniejsze wskaźniki wydajności 

Kiedy zdefiniujemy cele w łatwiej będzie nam określić ważne wskaźniki mediów społecznościowych do monitorowania. Są one inne dla każdej firmy, jednak ogólnie rzecz biorąc, planują skupić się na danych związanych ze ścieżką społecznościową. 

To właśnie dlatego powinieneś dokładnie przeanalizować wszystkie dostępne w Business Instagram wskaźniki. Będą one dawały zobrazowanie tego, co powinniśmy zrobić oraz co możemy osiągnąć. Planowanie postów na Instagramie również powinno służyć określonym celom. Dlatego też ważne jest żeby dopracować swoje cele oraz narzędzia. 

Swój biznes dostosuj do okazji 

Kiedy uważasz, że nie każdy biznes nadaje się do reklamy na Instagramie, to jesteś w błędzie. Da się tam reklamować nawet pomoc w uzyskaniu kredytu. Wystarczy wybrać odpowiednią konwencję na osoby w odpowiedniej grupie wiekowej o zainteresowaniach dostosowanych do danej marki. Dzięki temu trafimy na grupę ludzi, którzy szukają rozwiązań które podsuwa im nasza firma. 

Zobacz też: http://poznancitycenter.pl/czy-mozliwa-jest-chwilowka-bez-bik/ 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here