Kiedy zbliża się wielka uroczystość lub za kilka tygodni rozpocznie się letnia pora roku, chcemy jak najszybciej pozbyć się nadmiaru tłuszczu. Bardzo łatwo się zaniedbać – w dobie pogoni za karierą lub rutyną życia. Jak szybko schudnąć w tydzień 10 kg?

To może być wyzwanie. Wyznaczmy sobie dzień, w którym zaczynamy i trzymajmy się bezwzględnie wyznaczonych posiłków. Zrezygnujmy absolutnie ze wszystkich cukrów oraz fruktozy zawartej w owocach. Owoce nie są pomocne przy procesie ekspresowego chudnięcia. Dania powinny być sycące i lekkostrawne. Dieta powinna być bogata w zielone warzywa – nie mają one prawie w ogóle kalorii, dodatkowo przyczyniają się do redukcji tłuszczu. Każdego dnia będziemy spożywać sałatki, dodatki mogą być takie jak lubimy, ale nie kaloryczne. Na śniadanie możemy codziennie spożywać jajka. Zrezygnujmy z jajek sadzonych na tłuszczu na rzecz jajek na miękko, w koszulce lub jajek na twardo. Możemy również jeść jajecznice, ale zrobioną na niecałej jednej łyżeczce zdrowego tłuszczu. Postawmy tutaj na olej kokosowy nierafinowany. Przekąską do pracy lub szkoły, może być pokrojona w słupki marchewka (żeby łatwiej nam się jadło) lub pokrojony i posolony ogórek. Sałatkę możemy też zrobić na wynos, zwłaszcza jak wracamy późno do domu. Do sałatki, będziemy potrzebować sałaty lodowej (jedna główka starczy na tydzień), rukoli, roszponki oraz ogórka. Zamiennie ogórek może być z ogórkiem kiszonym. Nie używajmy konserwowego, ponieważ ma więcej kalorii i dodawany jest tam cukier. Patrzmy na to co kupujemy i zwracajmy uwagę na etykietki. Do sałatki możemy dodawać pomidora i łyżkę orzechów np. pestek ze słonecznika. Niskokalorycznym dipem będzie winegret na bazie oliwy z oliwek, musztardy i soku z cytryny. Na obiad jedzmy tylko białe mięso. Najmniej kaloryczne są piersi z kury. Mięso możemy piec w piekarniku z ulubionymi przyprawami. Zmieniajmy smaki każdego dnia, żeby urozmaicić dietę. W ogóle zrezygnujmy z węglowodanów w postaci makaronów, a nawet kasz i ryżu. Jeśli nie będziemy ich jeść, tylko przez tydzień nic nam się nie stanie. Dodatkami do mięsa będzie kiszona kapusta, tarte i gotowane buraczki oraz gotowany kalafior lub brokuł. Składniki wymieniajmy każdego dnia i mieszajmy jak lubimy. Kalafior, ma cztery razy mniej kalorii niż ryż, który też jest uważany za dietetyczny. Kalafior możemy zetrzeć na dużych oczkach i usmażyć na patelni. Będzie to wariacja na temat ryżu – nowoczesna wersja. Jak widać dieta, będzie bogata w minerały i witaminy i będzie sycąca. Między posiłkami możemy pić świeżo wyciskane soki z warzyw. Absolutnie nie dodajemy żadnych owoców. Przykładowy sok, to ten zrobiony z buraka, marchwi i selera naciowego. Podczas tego tygodnia diety postawmy również na codzienny wysiłek fizyczny. Ćwiczmy godzinę w domu na macie, zaczynając od treningu kardio, dzięki niemu później spalamy więcej kalorii. Oprócz tych ćwiczeń biegajmy przynajmniej pół godziny lub chodźmy na godzinne spacery. Dotlenimy nasz mózg, a proces chudnięcia będzie przyśpieszony. Dodatkowo zdecydujmy się na dwukrotne wyjście na basen i pływanie przez godzinę. Jeżeli na basenie jest sauna, po wysiłku udajmy się tam i siedźmy w gorącu przynajmniej 10 minut. Sauna uwalnia z organizmu toksyny i przyśpiesza przemianę materii. Wbrew pozorom będziemy mieć znacznie więcej energii. Zawsze miejmy przy sobie zdrową warzywną przekąskę. Przy tak intensywnym wysiłku podczas dnia wieczorem, również możemy postawić na posiłek z piersi z kury lub jajka. Nie ma ograniczeń, jeżeli chodzi o spożywanie tych produktów podczas tygodnia. Rezygnacja ze słodyczy i napojów gazowanych, tylko przyniesie nam korzyści. Dodatkowo zauważymy poprawę w stanie jakości naszych włosów, paznokci i co najważniejsze cery. Wszelkie niedoskonałości znikną. Trądzik leczymy głównie dietą i trzeba o tym pamiętać. Wszystkie posiłki typu fast food, dają tylko energię i dobre samopoczucie na moment. Naprawdę nie warto się faszerować tym każdego dnia. Wracając do tygodniowej diety. Spokojnie uda nam się zrzucić tyle kilogramów, nie zapominajmy o piciu odpowiedniej ilości wody. Kobiety powinny pić od 2 do 2,5 litrów wody dziennie, mężczyźni około 3 litrów. Na początku odchudzania zważmy się, zróbmy to ponownie ostatniego dnia. Efekty mogą nas zadziwić. Dieta jest bogata przede wszystkich w białko i zdrowe tłuszcze, dlatego tak szybko schudniemy. Dieta ketogeniczna robi furorę wśród gwiazd, również osoby chorujące na cukrzycę decydują się na ten styl życia. Zdrowe nawyki mogą zagościć na stałe w naszym życiu.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here